7.3.10

My family pictures

Sus: Grigore N. Coatu (străbunicul meu), Neculai şi Toader Coatu (fraţii străbunicului meu)
Jos: (facsimil, 1915)De pe câmpul cooperativelor săteşti de Grigore N. Coatu, controlor la bancile populare şi coop. săteşti, detaşat din învăţământul primar, fiind învăţător, pe baza examenului depus la casa centrală. Autor de cărţi didactice, a scrierilor literare Din viaţa ţărăneascătrei volume, a povăţuitorului de lucru manual în asociaţie cu alţii, diferite articole publicate în ziare şi reviste privitoare la şcoală şi la cooperative şi autorul lucrărei de faţă. Cât ţine şi munceşte pentru cooperaţie şi câte servicii aduce mişcărei prin îndrumările ce le dă au putut vedea toţi, care i-au citit articolele publicate în „Curierul băncilor populare”. 

În curtea băncii populare „Deşteptarea” din Bârlad; se dă la trior cinci vagoane de grâu, luate de la obştia de arendare tot din Bârlad de d-l Al. Constantinescu ministru pentru semânţă. Controlul se face de d-l controlor Gr. Coatu. Conducătorii dau explicaţiuni.

Biserica din satul Banca, Judeţul Tutova, zidită de proprietarul Lascăr Costin după stăruinţa învăţătorului Gr. N. Coatu şi a preotului Enache Telibaşa.

Sfinţirea drapelului naţional în Ghelinţa, 10 mai 1927.

Sus: Costică, Gică, Victor.
Jos: Costică, pictorul Virgil Condoiu, Victor.

Stînga: Nicu, Mieta, Olga Coatu (străbunica mea), Virgil, Atena, Victor.
Dreapta: Costică, Nicu, (?), Victor.

Sus: Victor Coatu, bunicul meu.
Jos: Nicu, Victor şi Virgil Coatu, în Cişmigiu.


Marioara Coatu (fostă Ionescu), bunica mea.

Vasile Alexe şi Jean Ionescu, fraţii bunicii mele.

Tinel şi Virgil, copii.

Stînga: Marioara Coatu şi copii în Grădina Mare.
Dreapta: Împreună cu Viorica Alexe.

Familia Coatu.

Virgil şi Victor Coatu pe Bld. Magheru, Bucureşti.

Valentina (Tinel) Coatu, mama mea. (20 feb. 1929 - 31 ian. 2004)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.