3.7.09

The Light #1

„În copilărie priveam fascinat cum lumina amplifica năucitor albeaţa de var a unui perete. Imaginea aceasta îmi mai apare şi acum, sporadic, dar ştiu precis că nu mai este aceeaşi. De fapt nu-mi este clar dacă a disparut cu totul din această lume, sau dacă eu am devenit incapabil s-o mai recunosc. De un lucru sînt însă sigur: dorul de ea mă macină. Îmi va fi întotdeuna dor cumplit de strălucirea ei pură, ireală, insuportabilă, interzisă privirii comune.
Şi nu-mi este clar dacă nu cumva speranţa regăsirii ei, aşteptarea mea obsesivă, nu este cumva mai importantă pentru mine ca lumina însăşi.”



Atelier în tranziţie. ALB-NEGRU / 2009, str. Edgar Quinet nr. 8 (vis-a-vis de cofetăria Capşa).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.