6.6.12

Art Yourself

Scurtmetrajul unui eveniment:  
Ieri, 2012.06.05, la Art Yourself Gallery au expus trei artişti: Cristian Sida, Bianca Ioniţă şi Albert Sofian. Fiecare pe cîte un etaj. Buni toţi trei. În ce mă priveşte, surpriza-surprizelor a venit de la sibianul Albert Sofian, a cărui activitate o urmăresc şi admir de ceva vreme. El a avut neînchipuita idee de a organiza o tombolă al cărei premiu să fie o lucrare de-a sa. Am participat şi eu. Eu, care nu sînt un parior, eu, care niciodată nu-mi pun speranţă în chilipir. Şi, tocmai de aceea, nu am rămas pînă la extragere.
[...]
La zece minute după plecarea mea, mi-a telefonat Dragoş F. să-mi spună că sînt aşteptat la galerie, să-mi ridic premiul. Am simţit că levitez.
Aşadar, zeii au vrut ca eu să devin posesorul acelei superbe lucrări cu nr. de catalog 49 (95 x 138, laviu/pînză, 2012).
Şi trebuie să mai adaug ceva: e lucrarea pe care am remarcat-o dintru început, şi singura pe care de altfel am fotografiat-o, cu telefonul mobil.
Îţi mulţumesc, Sofian, şi te rog să accepţi prietenia mea.
Mulţumiri exprese Ancuţei Tatomir şi lui Dragoş Farmazon, amfitrionii noştri dragi.
Ce seară!
Nokia 6300 series.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.